mandag den 22. oktober 2012




Skal vi lige have tusind år plus et ekstra års lidt ligegyldige ting om freia med i? Det tror jeg.
Højden er sådan cirka lige så lav, at mit mest brugte kælenavn er dværg. Men hellt dværghøjden har jeg nok ikke helt. Jeg raver nemlig hele små 165,5 cm om i luften. Selv er jeg da ganske tilfreds!
Sko er jeg besat af. Men mine størrelse 37-38's fødder har ikke råd til at købe for mange... Det problem er vi vel mange der deler?
Alderen er lige sådan at jeg er buksemyndig nemlig lille og 15.
Det jeg laver allermest er nok at spise(...), synge ubevidst den samme sang igen og igen, at grine ude af kontrol meget og meget højlydt(!) og så nok at komme til at tilføje et par klodsede dansetrin når jeg skal gå fra A til B.
Kreativiteten? Nope, den er der ikke noget galt i. I hvert fald ikke andet end at jeg altid har 1000 projekter igang! Lige nu er jeg for et eksempel igang med at flette en vasketøjskurv og papmache'tisere   en stor fin lampeskærm.
Jeg holder af at hoppe/danse rundt på gangene i skolen for at sige hej til at de kære mennesker. At få grinekramper i maven. Jeg holder utroeligt meget af mine disneyfilm, mine venner og min lille opstoppernæse.
Jeg bryder mig ikke så meget om de morgner hvor der ikke er mere kaffe tilbage.
Når jeg bliver voksen stoooop(!) freia med i bliver aldrig voksen for hun er Klokkenblomst eller Peter Pan (ja, hun har ikke besluttet sig helt endnu). Men for at have en plan B er mit mål at være glad hver evig eneste dag. Bum.
Oftekommer jeg til at stå en time for tidligt op. I de tilfælde er jeg rigtig glad for mig selv!
I min sidste sms stod der noget aller "Dygtig!:-)". Folk går jo rundt og tror at jeg er en hund af en slags, eller noget.





1 kommentar: