tirsdag den 23. oktober 2012


Hå hå hå mit "fjerde-øje". Nej altså jo jeg render jo altid rundt med en lille tegning på hånden.
inder øje :: Rimmel London (lip linner)  sweater :: h&m   scrunchie :: DIY    halskæder :: Dyrberg/Kern    øreringe :: lånt fra farmors smykkeskrin

freia hun fik sgu lyst til at være en smule inder-pinlig idag. I morges virkede det i ellers som en enormt god idé. Men som dagen gik og mit fine inder 3. øje blev mere og mere tværet ud, og folk som begynde at spørge hvad i al verden jeg havde lavet med min pande, var det måske ikke den mest vel tænkte af mine skøre påfund. Nej, det var altså bare min fine inder prik og ikke et brændemærke en bums eller alt muligt andet folk fandt på at spørge om.  Men fin var jeg den første halve time!



2 kommentarer:

  1. Tak Musen! Mærkelige væsner er der også plads til i denne verden !

    SvarSlet